Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Incrediwear (v nadaljevanju: splošni pogoji) je opredeljeno delovanje spletne trgoine, pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja družba Onnea, d.o.o., Vransko 184, 3305 Vransko (v nadaljevanju 'ponudnik' ali 'prodajalec'), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta. Spletna trgovina Incrediwear (v nadaljevanju: 'spletna trgovina') omogoča nakup pripomočkov Incrediwear prek spletnega naslova: www.incrediwear.si.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Obligacijski zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Spletno trgovino lahko koristi vsak uporabnik, ki opravi registracijo v sistem. Z registracijo v spletno trgovino je uporabniku dodeljeno uporabniško ime, enako vpisanemu njegovemu elektronskemu naslovu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnešenimi podatki. Uporabnik lahko svoje uporabniško ime in geslo kadarkoli spremeni v svojem uporabniškem profilu. Z registracijo uporabnik postane kupec in ima pravico do nakupa v spletni trgovini.

Splošni pogoji so javno objavljeni in stalno dostopni na spletni strani www.incrediwear.si. Kupec je izrecno opozorjen na vsebino splošnih pogojev ter se mora z njimi seznaniti in strinjati, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Posameznega kupca zavezujejo tisti splošni pogoji, z vsebino katerih se je ob nakupu strinjal.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan, naročila pa se obdelujejo ob delovnih dneh. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do nje včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe uporabnika ali kupca, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki ne izhajajo iz sfere ponudnika, ki bi lahko bodisi začasno ali za daljši čas, motile uporabo.

S prijavo na elektronske novice se obiskovalec oz. uporabnik strinja, da ponudnik njegov elektronski naslov uvrsti na sezam prejemnikov brezplačnih elektronskih novic, od katerih se lahko kadarkoli prostovoljno odjavi.

2. Podatki o ponudniku

ONNEA, posrednistvo in prodaja, d.o.o. 
Vransko 184, 
3305 Vransko
Slovenija

Kontaktni elektronski naslov za SPLOŠNE INFORMACIJE O IZDELKIH, NAROČILIH in REKLAMACIJE: info@incrediwear.si  

Delovni čas: Pon – Pet: 9.00 – 15.00

Matična številka: 8749892000

ID za DDV: SI60698993

Transakcijski račun: SI56 0311 8100 1329 442 (SKB banka d.d.)

3. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo vsakemu obiskovalcu, uporabniku in kupcu na voljo ažurne in točne informacije o:

  • identiteti ponudnika (naziv in sedež podjetja, matična in davčna številka);
  • kontaktnih podatkih (elektronski naslov), ki omogočajo kupcu hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom;
  • bistvenih značilnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami;
  • dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • načinu in pogojih dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
  • cenah izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno podane, iz njih pa mora biti razvidno ali vsebujejo davke, stroške dostave in ostale morebitne dajatve;
  • načinu plačila;
  • časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • roku, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • načinu vračila izdelkov, poleg tega pa tudi stroških, ki utegnejo bremeniti kupca;
  • postopku pritožbe/reklamacije kupca in kontaktnih podatkih na strani ponudnika.

 

4. Opredelitev pojmov v spletni trgovini

V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:

UPORABNIK spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.

REGISTRIRANI UPORABNIK je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.

UPORABNIK HITREGA NAKUPA je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.

KUPEC v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba.

NAROČILO ali NAKUP so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.

5. Naročilo

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Evropske unije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe, to je naziv podjetja in davčno številko.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb 'Oddajte naročilo!'), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oz. z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico preklicati naročilo, katerega znesek ni poravnan v roku 5 delovnih dni (velja pri plačilu po predračunu).

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu piše na naveden elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom, od tod naprej kupcem, in ponudnikom je na stopnji potrditve naročila sklenjena.

V primeru plačila s plačilno kartico bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

V primeru višje sile, zaradi katere odprema v dogovorjenem roku ne bo možna, se ponudnik zavezuje nemudoma obvestiti kupca.

S prijavo v spletno trgovino kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).
Sprememba košarice ali načina plačila oz. načina dostave po oddaji naročila ni mogoča. Kupec mora naročila preklicati in oddati novo naročilo.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Ponudnik kupcu za naročene izdelke iz spletne trgovine izda račun v fizični ali elektronski obliki. Slednji je posredovan na kupčev elektronski naslov. Na njem je navedena cena z razčlenjenimi stroški. Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje ugotovljenih nepravilnosti v vezi izdaje računa ponudnik ni dolžan upoštevati.

Zapis o nakupu je shranjen pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do zapisa kadar koli dostopajo tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva zapis o nakupu prek elektronske pošte: info@incrediwear.si.

 

6. Postopek nakupa

6.1 Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Kupcu so do sklenitve kupoprodajne pogodbe na voljo naslednji koraki:

  • Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali iskanje in pregledovanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine;
  • V spletni trgovini lahko pred izborom izdelka uporabnik preveri njegove lastnosti.
  • Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini; uporabnik lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini in so na zalogi. Izdelkov, ki so označeni z »Trenutno ni na zalogi«, ni mogoče naročiti.
  • Dodajanje izbranega izdelka v košarico;
  • Izbira količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini;
  • Podatki o kupcu, kjer se že registrirani uporabniki vpišejo s svojim uporabniškim imenom in geslom ali izberejo hitri nakup, kjer vpišejo potrebne podatke;
  • Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se slednji razlikuje od naslova, ki ga kupec odda v fazi iz predhodne alineje;
  • Izbor načina plačila (PayPal, po predračunu ali s plačilno kartico);
  • Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave;
  • Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa.

Po oddaji naročila uporabnik postane kupec in od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. 

6.2 Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:

  • Vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico;
  • Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • Ceno in količino vseh izbranih izdelkov;
  • Spreminja količino izbranih izdelkov;
  • Odstrani izdelke iz košarice;
  • Dodaja račun za podjetje;
  • Spreminja način plačila.

Onnea d.o.o., kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku.

 

7. Ponudba izdelkov in cene

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se lahko spreminja in ažurira.

Spletne cene veljajo za kupce spletne trgovine ponudnika.

Vse cene so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne vsebujejo pa stroškov dostave oziroma poštnine (opredeljeni so v točki 10.) in veljajo izključno za elektronsko naročilo oddano preko spletne trgovine.

Cene in popusti veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene roka veljavnosti. Veljajo do vsakokratne spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe le-teh brez predhodne najave.

Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Čeprav je ponudnik zavezan za kar najbolj ažurne in točne podatke, dopušča možnost, da je podatek o ceni napačen oz. je prišlo do spremembe cene med obdelavo naročila (to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila). V opisanih primerih bo ponudnik:

  • kupcu to nemudoma sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v tem primeru pravico svoje naročilo bodisi potrditi, spremeniti oz. delno ali v celoti preklicati. V vseh primerih kupec ne trpi dodatnih stroškov.
  • kupcu omogočil odstop od nakupa in mu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

 

8. Promocijska koda (koda kupona) in ostale ugodnosti

Promocijska koda (v nadaljevanju 'koda') prinaša kupcu različne ugodnosti kot so darila ali popusti izključno ob spletnem nakupu na www.incrediwear.si. Predmet ugodnosti so izključno izdelki, razen v primeru veljavnosti kode za brezplačno poštnino.

Kupec lahko aktualno kodo najde na spletnih straneh www.incrediwear.si , elektronskih novičkah ali drugih oglasnih sporočilih ponudnika oz. njegovih partnerjev. Koda je vselej časovno omejena in se mora izkoristiti v danem roku, v nasprotnem primeru je neveljavna. Za posamezen nakup je možno uporabiti zgolj eno kodo. Na izdelke v akciji kode za popust ni možno uveljavljati.

Koda se uporabi na način, da jo kupec pred zaključkom naročila v nakupovalni košarici vpiše v posebej označeno polje 'Imate kupon? Vpišite ga.' in jo potrdi s klikom na 'Uporabi kupon'. S tem se vrednost popusta, ki jo koda prinaša, samodejno odšteje od vrednosti naročila. Ostali znesek je vrednost naročila, ki ga je potrebno poravnati. V kolikor koda ne prinaša popusta znesek naročila ostane nespremenjen, v pošiljko pa se doda darilo oz. uveljavi druga ugodnost vezana na kodo.

Kode se med seboj izključujejo - kupec lahko pri posameznem naročilu koristi le eno kodo.

 

9. Možnosti plačila

9.1 Dostava v Sloveniji

V spletni trgovini so kupcu z dostavo v Sloveniji na voljo 3 možnosti plačila:

  • plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Stripe;
  • PayPal
  • plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.

9.2 Dostava v tujino

Dostava v tujino in načini plačila po predhodnem dogovoru preko elektronske pošte: info@incrediwear.si.

10. Dostava

Rok odpreme naročenih izdelkov, ki so na zalogi, je dva delovna dneva za dostavne naslove v Republiki Sloveniji. V primeru plačila po predračunu si ponudnik pridržuje pravico do odpreme naročenih izdelkov po prejetju sredstev.

Načeloma je dostava izvršena naslednji delovni dan po odpremi. V primeru zapletov v tranzitnem procesu krivda ni na strani ponudnika.

Dostavo opravlja Pošta Slovenije na želeni naslov.

10.1 Dostava v Sloveniji

Glede na višino nakupa so stroški dostave za kupce z dostavo v Sloveniji naslednji:

DOSTAVA ZA SLOVENIJO STROŠEK DOSTAVE
Nakupi do 70 € 3,50 €
Nakupi nad 70 € Brezplačna dostava

 

10.2 Dostava v tujino (države EU)

Dostava v tujino in načini plačila po predhodnem dogovoru preko elektronske pošte: info@incrediwear.si.

10.3 Osebni prevzem

Izdelke lahko kupec prevzame tudi osebno na naslovu Vransko 184, 3305 Vransko, a le po predhodnjem dogovoru. V kolikor se ob naročilu izbere možnost osebnega prevzema, je možno plačilo zgolj po predračunu oz. s kartico preko spleta.

Strošek poštnine se v primeru osebnega prevzema naročila NE obračuna.

Prevzem naročila je možen le s prevzemno številko naročila, ki ga kupec prejme v e-mailu - obvestilu, da ga naročilo čaka za prevzem.

 

11. Odstop od nakupa in vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: info@incrediwear.si. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Kupec mora ponudnika o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Če je kupec  blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila poslati na sedež ponudnika: Onnea d.o.o., Vransko 184, 3305 Vransko.  Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Pri vračilu izdelkov, pri katerih je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo.

Vplačani znesek se najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe vrne na kupčevo plačilno sredstvo (kreditna kartica) oz. TRR. Vrnitev plačila lahko ponudnik zadrži do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj.  

 

12. Reklamacija

Vsi izdelki so pred odpremo skrbno pregledani in nepoškodovani, a kljub temu obstaja možnost pojava napak oz. nepravilnosti. V kolikor želi kupec uveljavljati reklamacijo, je izdelke dolžan pregledati takoj ob prejetju.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelkov posledica kupčevega napačnega ravnanja.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov info@incrediwear.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Prodajalec bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Obrazec za reklamacijo dobite tu.
 
V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije in ki ga prodajalec odobri, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni. 

12.1 Fizične poškodbe

Če so izdelki v prejetem paketu fizično poškodovani mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na elektronski naslov info@incrediwear.si . Obvezne navedbe so

  • ime in priimek
  • številka računa
  • opis napake (POŠKOVANI IZDELKI)
  • priloga 1 – fotografija paketa s katere je v celoti razvidna etiketa s podatki o naročniku
  • priloga 2 – fotografija vsebine paketa s katere so razvidne poškodbe

Uporabi naj se obrazec za reklamacijo.

Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, zamenjati izdelke oz. vrniti kupnino.

12.2 Napačni izdelki

V primeru, da so prejeti izdelki napačni, mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu na elektronski naslov info@incrediwear.si  o tem obvestiti ponudnika. Obvezne navedbe:

  • ime in priimek
  • številka računa
  • opis napake (NAPAČNI IZDELKI Z NAVEDBO KATERI)
  • priloga 1 – fotografija paketa s katere je v celoti razvidna etiketa s podatki o naročniku
  • priloga 2 – fotografija vsebine paketa

Uporabi naj se obrazec za reklamacijo.

Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, izdelke zamenjati oz. če zaradi objektivnih razlogov to ni možno, vrniti kupnino.

12.3 Količinska nepravilnost

Če izdelki v prejetem paketu količinsko ne ustrezajo (dejanska količina se ne ujema s količino na računu), mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu na elektronski naslov info@incrediwear.si o tem obvestiti ponudnika.  Obvezne navedbe:

  • ime in priimek
  • številka računa
  • opis napake (NAPAČNA KOLIČINA IZDELKOV Z NAVEDBO KATERIH IN KOLIKO)
  • priloga 1 – fotografija paketa s katere je v celoti razvidna etiketa s podatki o naročniku
  • priloga 2 – fotografija vsebine paketa 

Uporabi naj se obrazec za reklamacijo.

Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, naknadno poslati izdelke oz. vrniti sorazmerni del kupnine.

12.4 Stvarna napaka

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je le-ta dal z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca na elektronski naslov info@incrediwear.si v zakonsko določenem roku. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Uporabi naj se obrazec za reklamacijo

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

13. Reševanje pritožb in sporov

Ponudnik upošteva veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, na znan elektronski naslov, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve ali zavrne. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik  po svojih najboljših močeh prizadeva morebitne spore rešiti sporazumno. Če takšna rešitev ni dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Celju. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika (OZ) in zakonov, ki si podlaga splošnih pogojev poslovanja.

14. Piškotki

Spletna stran uporablja tako imenovane piškotke. To so neopazni dokumenti, ki se ob obisku spletne strani začasno shranijo na trdi disk obiskovalčevega računalnika, pametnega telefona, tablice ali katerekoli podobne elektronske naprave. Ponudniku omogočijo prepoznavanje računalnika, ko oseba naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo izključno uporabo spletne strani. Če obiskovalec spletne trgovine v svoji elektronski napravi izklopi piškotke, nakupa ni mogoče opraviti.

 

15. Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem oz. uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu le-ta izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo prejemnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

16. Komentarji

Mnenja, priporočila, pohvale, ocene in druge prispevke (v nadaljevanju »komentarji«), ki jih napišejo obiskovalci ali uporabniki so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti obiskovalcev in uporabnikov.

Ponudnik omogoča, da komentar napiše katerikoli obiskovalec ali uporabnik spletne trgovine.

Ponudnik za vsebino komentarjev ne odgovarja in si pridržuje pravico, da tiste, ki so žaljivi, neprimerni ali po subjektivno oceni ne nudijo ostalim obiskovalcem koristi, odstrani.

Z oddajo komentarja se obiskovalec oz. uporabnik strinja s Pogoji poslovanja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor komentarja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisane komentarje ter da te pravice ne izključno in neomejeno prenaša na ponudnika.

 

17. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine www.incrediwear.si je varno. V ta namen in ob upoštevanju Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito in trajno varovanje osebnih podatkov ter plačil, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Ta onemogoča, da bi bili posredovani podatki prestreženi.

Nakup v spletni trgovini je mogoč le s posredovanjem osebnih podatkov kupca. Ponudnik se zavezuje, da le-teh ne bo razkrival nepooblaščenim osebam, temveč uporabljal izključno za potrebe izpolnjevanja naročil, trženja in promocije.

Za varnost je dolžan poskrbeti tudi uporabnik sam, in sicer z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svoje elektronske naprave, s katere dostopa do spletne trgovine, ter varovanje svojega uporabniškega imena in gesla.

Podatke, ki jih uporabnik o sebi posreduje ponudniku, nadzoruje on sam. V kolikor se odloči, da svojih podatkov ne želi posredovati, ne more dostopati do nekaterih mest oz. funkcij na spletni strani.

 

18. Obdelava in hramba podatkov

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje družbi Onnea d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva družbe Onnea d.o.o., ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Navedene podatke lahko družba Onnea d.o.o. in njen pogodbeni obdelovalec, obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve s strani ponudnika z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Obdelava podatkov: V kolikor se izrecno strinjate z uporabo vaših osebnih podatkov za namene komuniciranja, bodo vaši podatki shranjeni in uporabljeni izključno za namene poslovne komunikacije (pošiljanje e-pošte, promocij, aktualnih novic, skratka vsebin, za katere menimo, da bi vas utegnile zanimati).

Pravica do informacije in umik soglasja: Zahtevo o vpogledu v informacijo o tem, katere vaše osebne podatke hranimo, lahko kadarkoli pošljete na naš e-naslov, ali po navadni pošti na sedež podjetja.

Soglasje za nadaljnjo uporabo osebnih podatkov lahko kadarkoli umaknete tako, da nam to zahtevo pošljete na e- naslov ali po navadni pošti na sedež podjetja. Ko bomo prejeli vaš umik soglasja, bomo vaše podatke izbrisali v roku 20 delovnih dni.

Več o tem, kako varujemo vašo zasebnost si lahko preberete v IZJAVI O ZASEBNOSTI.

 

19. Odgovornost

Spletna trgovina deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost spletne trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne in nazorne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka zato se lahko fotografija izdelka in njegov dejanski izgled razlikujeta.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo ponudnik kupca obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro strojne ali programske opreme obiskovalca ali uporabnika zaradi obiska in operiranja s stranjo spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

Uporabnik oz. kupec je dolžan zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani, to je elektronski naslov in geslo. Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi pri kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

20. Pravno obvestilo

Dotična spletna trgovina in vsi podatki, slike, grafični, video in ostali elementi so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine, zato jih je brez pisnega dovoljenja prepovedano razmnoževati ali uporabljati. Spletna trgovina lahko vsebuje tudi elemente, ki so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe.

Ponudnik ni odgovoren za povezave, ki niso del te spletne trgovine, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s to spletno trgovino. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Incrediwear Slovenija!

Ljubljana, januar 2021